فیلترها انواع مختلفی دارند، فیلتر ماشین لباسشویی، ظرفشویی و انواع دیگر که وظیفه جداسازی ذرات را دارند. فیلتر ممبران Filmtec بهترین نوع آن با کد bw30-4040 است که یک فیلتر ممبران با کیفیت در مقیاسی صنعتی است که توانایی تولید 5 متر مکعب یا 5.000 لیتر در شبانه روز را دارد.

فیلتر ممبران صنعتی 4 اینچ  برند فیلمتک bw304040

فیلتر ممبران صنعتی 4 اینچ برند فیلمتک bw304040

دستگاه مناسب برای استفاده از این فیلتر ممبران که بتواند تصفیه خوبی را انجام دهد و بتواند آلاینده ها را از آب جداسازی کند در مقیاس صنعتی میتواند با ظرفیت 5 مترمکعب یا 50 مترمکعب طراحی و تولید شود.

فیلترهای حجیم و بزرگ که در دستگاه RO قرار میگیرند وظیفه تصفیه کردن ذرات و جداسازی آنها از آب را دارند که در اندازه های خانگی، اداری، نیمه صنعتی، کارگاهی و صنعتی تولید میشوند.

اصولا ممبران‌ صنعتی در دو اندازه استاندارد با قطر 4 اینچ و 8 اینچ در انواع مختلف برای تصفیه آب دریا با کدفنی SW و یا آبهای لب‌شور و یا شهری با کدفنی BW به روش نانوفیلتراسیون که در برابر ذرات خیلی ریز مقاوم است تولید می‌شود.

فیلتر یکی از مهمترین اجزاء مورد استفاده برای پالایش آب از آلاینده ها است که ممبران یکی از آن موارد است، قطر 4 اینچ یا 8 اینچ آن را شرکتهای مختلفی تولید میکنند که معروفترین آنها FILMTEC فیلمتک است. هرکدام از ممبران ها دارای کدی است که تعیین میکند برای چه نوع آبی مورد استفاده قرار میگیرند، به عنوان مثال BW30-4040 یکی از معروفترین و پرفروشترین کدهای فیلتر ممبران برای آبهای لبشور یا شهری است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

همانطور که در قسمت اول به آن اشاره کردیم، فیلترهای مختلفی در بازار وجود دارند که هرکدام از آنها میتواند آب را تا دقت و اندازه مختلفی فیلتر کند. ممبران که یک نوع غشاء است و از پلی آمید تولید شده میتواند بصورت صنعتی در سیستم های آبسازی که با روش اسمزمعکوس کار میکنند عمل تصفیه را در آب انجام دهند تا آلودگی ها و ذرات معلق را جداسازی کنند.

دستگاه یا ماشین آلاتی که بتوان با آن عمل تصفیه را برای انواع آب در مقیاس خانگی که معمولا به آن‌ها زیرسینکی اطلاق میشوند که معمولا با تعداد مشخصی فیلتر مثلا 5 یا 6 فیلتر در بازار با استفاده از تکنولوژی اسمزمعکوس یا RO به فروش میرسند  انواع مختلفی دارند که مقوله قیمت یکی از مهمترین نکات در خرید اینگونه دستگاه است.

معمولا قیمت یکی از مهمترین پارامترهایی که کیفیت هر دستگاه میتواند با آن قیاس شود، در منازل عمل تصفیه برای مایعات و مخصوصا آب در کاربردهای خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اصلی ترین آنها و  معروفترین آنها برند یا مارک CCK میباشد و در فروشگاه ها یا سایت های معتبر اینترنتی میتوان آنرا تهیه و خریداری نمود.

در صنعت که بیشترین ماده مصرفی آن آب که از اهمیت ویژه ای برخوردار است توسط دستگاه یا ماشین آلاتی که با آنها بشود عمل تصفیه را بر روی آب در مقیاس صنعتی انجام داد، است.

فیلتر نیز یکی از مهمترین قطعات و اجزا است که سیستم تصفیه از اهمیت بالایی در چگونگی کیفیت خروجی آب در مدل های صنعتی دارد. از آنجاکه به طرق مختلف روش اسمزمعکوس یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی و تولید اینگونه سیستم ها است، استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در کارخانجات و موسسات تولیدی میتواند جوابگوی نیاز تولید و صنعت باشد.

برای خرید فیلتر که با آن بتوان در سیستم های جداسازی املاح از مایعات در دستگاه های RO که از ممبران استفاده میکنند در سایز 4 اینچ و تهیه بهترین برند آن که فیلمتک است برای تبدیل آب های لبشور به آب شیرین بهتر است از کد BW با مشخصات فنی 4040-30 با شماره 09122356240 تماس حاصل فرمایید.

About tehranab

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + = 9