همه چیز درباره ی تصفیه آب

همه چیز درباره ی تصفیه آب

همه چیز درباره ی تصفیه آب

از دستگاه های تصفیه آب برای تامین آب سالم در دنیا استفاده میشود. دستگاه های تصفیه آب با داشتن طیف گسترده ای از شرکت ها توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی به مصرف کنندگان عرضه میشود. وجود شرکت های زیاد باعث تفاوت قیمت ها شده است. همه شرکت ها دستگاه هایی با کیفیت و ویژگی های یکسان تولید نمیکنند. بنابراین بازه های قیمتی که هر شرکت به کاربران ارائه میدهد با یکدیگر متفاوت است.

چرا بین قیمت فیلترهای تصفیه آب تفاوت وجود دارد؟

فیلتر به عنوان یک تصفیه کننده آب عمل می کند. فیلترها به دلیل مزایایی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در دستگاه های تصفیه آب یک فیلتر وجود ندارد. یک فیلتر هم از رسوب و هم از باکتری ها و میکروب ها جلوگیری نمیکند.

فیلترهای مختلفی در دستگاه های تصفیه آب برای هر یک از این مواد وجود دارد که بر سلامت انسان تأثیر می گذارد.

 به همین دلیل فیلترها نمی توانند قیمت ثابتی داشته باشند و متغیر هستند. همچنین بین کیفیت فیلتر و کیفیت آن تفاوت وجود دارد.

همانطور که در کیفیت شرکت ها تفاوت هایی وجود دارد، بین فیلترهای تولید شده توسط شرکت ها نیز تفاوت هایی وجود دارد.

تفاوت قیمتی جدی بین فیلتر با کیفیت و فیلتر بی کیفیت وجود دارد. در حالی که اندازه و مشخصات فیلتر مورد استفاده برای استخر متفاوت است، اندازه و مشخصات فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی متفاوت است. به همین دلیل است که قیمت دو فیلتر مختلف متفاوت است.

همه چیز درباره ی تصفیه آب

همه چیز درباره ی تصفیه آب

تفاوت بین قیمت مخزن تصفیه آب چیست؟

مخزن تصفیه آب دارای قابلیت نجات جان برای همه شرایط است. دستگاه تصفیه آب با اتصال برق و آب کار می کند. هنگامی که یک یا دو مورد از آنها قطع می شود، از مخزن تصفیه آب برای رفع نیاز آب استفاده می شود.

اولین دلیل تفاوت قیمت مخزن تصفیه آب، مقدار متفاوت لیتر است. به عنوان مثال؛ قیمت مخزن تصفیه آب با حجم 40 لیتر و مخزن تصفیه آب با حجم 12 لیتر متفاوت است.

مزایای دستگاه های تصفیه آب برای سلامت انسان چیست؟

انسان، حیوانات و طبیعت برای زنده ماندن به آب نیاز دارند. آب نه تنها برای زندگی انسان، بلکه برای صنعت غذا و نوشیدنی بسیار مهم است. در حالی که منابع آب در طبیعت از فواره ها سرازیر می شوند، مواد معدنی و همچنین میکروب ها، آهک، ماسه و باکتری ها را با خود می آورند. بر سلامتی تأثیر منفی می گذارد.

دستگاه تصفیه آب سالم ترین روش برای از بین بردن این اثر منفی است. موادی مانند میکروب ها، شن و ماسه و باکتری های موجود در آب را از آب جدا می کند و اطمینان حاصل می کند که آب تمیز و با کیفیت به دست می آید.

بسیاری از دانشمندان  دستگاه تصفیه آب را توصیه می کنند . زیرا قابلیت اطمینان دستگاه های تصفیه آب با گذراندن آزمایشات به اثبات رسیده است.

مزایای دستگاه های تصفیه آب برای بودجه اقتصادی چیست؟

بسیاری از افراد برای رفع نیاز آبی خود به آب های آماده مراجعه می کنند. وقتی قیمت آب آماده به آب مصرفی در خانه اضافه شود، قبض آن بسیار بالا می‌رود. عبارت “ارزان از آب” به دلیل هزینه ای که برای آب آماده صرف می شود در شرف ناپدید شدن است.

دستگاه های تصفیه آب مقرون به صرفه هستند. هزینه های صرف شده برای آب آماده را حذف می کند. زیرا دستگاه های تصفیه آب به شما این امکان را می دهند که آب با کیفیت بهتری نسبت به آب آماده به دست آورید. با این حال، مقرون به صرفه بودن یک ویژگی مثبت به بودجه می دهد.

تفاوت سلامتی بین آب فوری و تصفیه کننده آب

خطر آب های آماده بارها در نتیجه مطالعات مختلف ثبت شده است. آب آماده نگهداری شده در بطری های پلاستیکی سلامتی را به طور جدی تهدید می کند. پلاستیک حاوی میزان بالایی از مواد سرطان زا است. این مواد به راحتی آب را آلوده می کنند. خطر ابتلا به سرطان با هر نوشیدنی آب افزایش می یابد.

دستگاه های تصفیه آب به طور کامل از این امر جلوگیری می کنند و آب را از تمام مواد مضری که می توانند باعث سرطان و بیماری شوند تصفیه می کنند. فقط آب سنگ، معدنی و بی بو باقی مانده است. تفاوت بهداشتی جدی بین آب فوری و تصفیه آب وجود دارد.

ر

همه چیز درباره ی تصفیه آب

تفاوت اقتصادی بین آب فوری و تصفیه آب

اگرچه آب های آماده در استفاده روزانه دارای هزینه های بسیار قابل توجهی هستند، اما زمانی که داده های ماهانه و سالانه به عنوان مبنا در نظر گرفته شود، ضرر جدی در بودجه وجود دارد. زمانی که محاسبات سالانه از نظر اقتصادی انجام شود، مشخص شده است که آب آماده به صرفه نیست.

دستگاه های تصفیه آب، هم با مدت گارانتی و هم با قیمت مقرون به صرفه، مزیت اقتصادی را برای کاربران فراهم می کنند. هنگامی که این دو با هم مقایسه می شوند، مشخص شده است که دستگاه های تصفیه آب مقرون به صرفه تر هستند.

کاربران متوجه می شوند که چه تفاوت اقتصادی بزرگی بین دستگاه های تصفیه آب آماده و تصفیه آب وجود دارد، در یک محاسبه تقریبی. بنابراین بسیاری از مصرف کنندگان آب آماده استفاده از دستگاه تصفیه آب با صرفه اقتصادی را آغاز کرده اند.

آیا دستگاه های تصفیه آب غنی از مواد معدنی هستند؟

آب خود منبع حیات است که حاوی مواد معدنی قوی است. حاوی مواد معدنی فراوانی است، مخصوصاً در آبهای به دست آمده از طبیعت. آب های جاری از فواره ها سرشار از مواد معدنی و حاوی باکتری ها و میکروب های زیادی است. دستگاه های تصفیه آب ساده ترین راه برای خلاص شدن از شر مواد مضر مانند باکتری ها و میکروب ها هستند.

فیلترهای موجود در دستگاه های تصفیه آب این باکتری ها و میکروب ها را حفظ می کنند. هر کدام از این فیلترها وظایف متفاوتی دارند. هیچ فیلتری توانایی فیلتر کردن مواد معدنی را ندارد.

این فیلترها برای حفظ ویروس ها و باکتری ها تولید می شوند و نه مواد معدنی. بنابراین آبی که با استفاده از دستگاه تصفیه آب به دست می آید دارای محتوای معدنی بالایی است. این آب که حاوی مواد معدنی غنی است برای سلامتی بسیار مفید است.

کدام مدل دستگاه تصفیه آب باید ترجیح داده شود؟

از آنجایی که قیمت دستگاه های تصفیه آب با توجه به مدل ها متفاوت است، ویژگی های مدل ها نیز با یکدیگر متفاوت است. طیف گسترده ای از مدل های تصفیه آب وجود دارد. زیرا دستگاه تصفیه آب مورد استفاده در هر زمینه متفاوت است.

تفاوت های جدی بین دستگاه تصفیه آب مورد استفاده در استخرهای حرارتی و دستگاه تصفیه آب مورد استفاده در منزل وجود دارد.

هر مدل در درون خود به مدل های مختلفی تقسیم می شود. به عنوان مثال؛ دستگاه تصفیه آب خانگی دارای مدل های متعددی از جمله زیر پیشخوان، بدون نسخه، موتوری، دیجیتال می باشد.

ترجیحات مدل های دستگاه تصفیه آب از فردی به فرد دیگر متفاوت است. نکته مهم این است که هر مدلی که باشد، مدل باید کیفیت بالایی داشته باشد و به راحتی قابل استفاده باشد.

About tehranab

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =